2. klass
Näide: Mina: aeg ja asjad, aja planeerimine ja päevaplaani koostamine
Eesmärk: oskab koostada päevakava, väärtustades aktiivset vaba aja veetmist.
Päevaplaani loomine veebis või nutiseadmes
Töövahendid ajatelje koostamiseks:
- Timeline veebis http://www.readwritethink.org/files/resources/interactives/timeline_2/
- RWT Timeline (iOS https://itunes.apple.com/us/app/rwt-timeline/id724817238?mt=8), (Android https://play.google.com/store/apps/details?id=air.org.reading.timeline)
Digipädevuste osaoskused:
- SISULOOME (I - 3.1. Digitaalne sisuloome, I - 3.3. Autoriõigus ja litsentsid)
- TURVALISUS (I - 4.3. Tervise kaitsmine)
- PROBLEEMILAHENDUS (I - 5.3. Innovatsioon ja tehnoloogia loov kasutamine)
3. klass
Näide: Mina ja tervis, tervislikud eluviisid
Eesmärk: Tervisliku eluviisi väärtustamine
Ajurünnak: "Mida saan oma tervise jaoks teha KEVADEL, SUVEL, SÜGISEL, TALVEL?"
Klassis moodustatakse 4 rühma, õpetaja loob Answergarden keskkonnas ajurünnaku jaoks 4 veebitahvlit: kevad, suvi sügis ja talv. Õpilased sisestavad mõtted oma rühma veebitahvlile.
Töövahendid ajurünnakuks:
- Answer Garden https://answergarden.ch/, IOS https://itunes.apple.com/app/id886601928 (juhend: http://koolielu.ee/tools/read/121188)
Digipädevuste osaoskused:
- SUHTLUS (I - 2.2. Info ja sisu jagamine, I - 2.4. Koostöö digitehnoloogia toel)
- SISULOOME (I - 3.1. Digitaalne sisuloome, I - 3.2. Uue teadmise loomine)
- TURVALISUS (I - 4.1. Seadmete kaitsmine, I - 4.3. Tervise kaitsmine)
- PROBLEEMILAHENDUS (I - 5.3. Innovatsioon ja tehnoloogia loov kasutamine)
Näidete autorid: Kristi Rahn (Gustav Adolfi Gümnaasium), Tuuli Koitjärv (Tallinna Vanalinna Haridustekolleegium), Tiia Salm (Jäneda Kool)