Õpilased lahendavad rühmas ülesandeid, et pääseda klassiruumist.
Etapid:
- Valmista ette: õpetaja või õpilased valmistavad ette mängu.
- Uuri ja otsi: õppijad otsivad klassiruumist ülesandeid ning lahendavad neid.
- Reflekteeri: õppijad reflekteerivad oma tegevusi mängu lõpus. Kasutada võib erinevaid refleksioonimudeleid http://tiigrihypeharidustehnoloog.blogspot.com/2013/08/refleksioonist-ehk-kuidas-laks.html
Õpetaja valmistab ise või õpilaste rühmaga ette ülesanded, mis pannakse klassiruumi laiali (seintele, laudadele jne). Ülesandeid lahendades saavad õpilased erinevaid vihjeid (numbrid, tähed, sõnad) selle kohta, kuidas ära arvata salasõna või lahti muukida kood. Tunni alguseks on õpetaja välja mõelnud mõne legendi (vaja on päästa printsess, leida varandus jne), miks õpilased peavad hakkama ülesandeid lahendama. Õpilased jagatakse gruppidesse ning kõik alustavad ülesannete otsimist ja lahendamist ühel ajal. Võidab see võistkond, kes esimesena ütleb välja parooli või avab koodi.