õppeaine | I kooliaste | II kooliaste | III kooliaste | gümnaasium |
eesti keel, kirjandus | Mängu loomine (3., 8. kl, kordamine) Loo jutustamine (2. kl, luuletused) |
Jutu jutustamine (4. kl, Lego arendavad klotsid) |
Mängu loomine (3., 8. kl, programmeerimine) |
Õuesõppe projekt (10. kl, intervjuu)Online-väitlus (11. kl, "Tõde ja õigus")
|
matemaatika | Loogilise mõtlemise arendamine (3. kl, Lego WeDo) |
Mängu loomine (6. kl, programmeerimine)Loo jutustamine (5. kl, programmeerimine) Ümberpööratud klassiruum Pelgu-vaarikad Võistlusmäng |
Ringi pindala arvutamine (7. kl, LEGO Mindstorms EV3) |
Õppematerjali hindamine (10. kl, kalkulaator) |
inglise keel | Õuesõppe projekt (5. kl, English in Tallinn)Õppematerjali loomine (5.-6. kl, artikkel) Mängu loomine Loo jutustamine Loo jutustamine Ümberpööratud klassiruum Õppematerjali hindamine |
Loo jutustamine (integratsioon ja migratsioon) |
||
loodusõpetus, bioloogia | Loo jutustamine (3. kl, sügis) |
Õppematerjali loomine (5.-6. kl, puud ja põõsad) Online-väitlus (6. kl, asula)Õppemängu tegemine (4. kl, TinyTap) |
Mängu loomine (7. kl, kordamine)Mängu loomine (8. kl, kordamine) |
Õppematerjali loomine (11. kl, kordamine) |
keemia | Õuesõppe projekt (8. kl, vesi)
Õppematerjali loomine |
Õuesõppe projekt (10. kl, narkootikumid) | ||
füüsika | Loo jutustamine (8. kl, hõõrdumine) |
|||
geograafia | Õuesõppe projekt (9. kl, loodus- ja inimgeograafia) | |||
ajalugu | Õuesõppe projekt (5. kl, kodukoht) | |||
joonestamine | Mudeli loomine (10., 11. kl, AutoCAD)
3D modelleerimine ja joonestamise baaskursus |
|||
kunst | Tehnoloogia loov kasutamine (2., 5. ja 7. kl, Bee-bot) |
|||
muusika | Muusika programmeerimine (2.-7. klass, Sonic Pi) | Elektrooniline heli (8. kl, LittleBits) | "Kuuldemäng kui raadiožanr" (11. kl, meedia, Audacity) | |
arvutiõpetus, informaatika | Programmeerimise algus (3. kl, Code.org)Arvutikomplekti osad (3. kl, LearningApps) |
Mängu loomine (5. kl) | Õppematerjali loomine (9. kl, Prezi)
Mängu loomine |
Õppematerjali loomine (10. kl, Creative commons)Õppematerjali loomine (10. kl, Google Sites) |
lõiming | Muinasjutu animatsioon (3. kl, Movie Maker, Audacity)Loogilise ja ruumilise mõtlemise arendamine (1.-2. kl, robootika, matemaatika, Bee-bot) Leiutamine (3.-4. kl, matemaatika, muusika, Makey Makey) |
Animatsiooni loomine (4. kl, eesti k, matemaatika, programmeerimine, Hopscotch)Õuesõppe projekt (5.-6. kl, matem, kunst, arvutiõp) Mängu loomine Õppematerjali loomine |
Õppematerjali loomine (10. kl, biol, arvutiõp)Mängu loomine (4., 5., 10., 11. kl, Virumaa) Loo jutustamine (ing k, ühiskonnaõp, intergratsioon ja migratsioon) |
|
program-meerimine ja robootika | Mängu loomine (6. kl, programmeerimine)Loo jutustamine (5. kl, programmeerimine) Õppematerjali loomine (6. kl, 3D) Õpiobjekti loomine (5. kl, Scratch Valmistumine robootika võistluseks (4.-5. kl, robootikaring, VEX.IQ) |
Mängu loomine (3., 8. kl, programmeerimine)Mängu loomine (7. kl, programmeerimine) Äpi valmistamine |
Mängud mikrokontrolleriga (11., 12. kl, Arduino)
Robootika valikaine (10., 11. ja 12. kl, Robootika kodulabor) Robootika valikaine (10., 11. ja 12. kl, Cura)
|