Õpetaja saadab õpilased klassiruumist välja infot koguma. Kogutud info põhjal loovad õpilased multimeediaesitluse.
Etapid
- Valmista ette: õpetaja selgitab õppijatele ülesannet, protsessi, ajakava ja hindamist. Moodustatakse rühmad ning rühmad arutavad, kuidas ja kust koguda infot.
- Uuri ja otsi: õppijad uurivad teemat ning vajadusel koguvad juurde infot väljaspool klassiruumi.
- Kaardista ja analüüsi: rühmad analüüsivad kogutud infot..
- Loo: rühmad loovad multimeediaesitluse.
- Esitle: multimeediaesitlusi näidatakse huvilistele.
- Reflekteeri: õppijad võivad reflekteerida oma tegevust iga etapi lõpus või õpiloo lõpus. Kasutada võib erinevaid refleksioonimudeleid.
Õpiloo näited
1. Ainete lõiming, 5. , 6. ja 8. kl. Koostas Siret Lahemaa (Lauka Põhikool). Loe edasi
2. Inglise keel, 5. kl. Koostas Ingrid Maadvere (Gustav Adolfi Gümnaasium). Loe edasi
3. Geograafia, 9. kl. Koostas Siret Piir (Sikupilli Keskkool). Loe edasi
4. Keemia, 10. kl. Koostas Siret Piir (Sikupilli Keskkool). Loe edasi
5. Eesti keel, 10. kl. Koostas I. Laidna (Gustav Adolfi Gümnaasium). Loe edasi
6. Ajalugu, 5. kl. Loe edasi