Õuesõppe projekt

Õpetaja saadab õpilased klassiruumist välja infot koguma. Kogutud info põhjal loovad õpilased multimeediaesitluse.

Etapid

  • Valmista ette: õpetaja selgitab õppijatele ülesannet, protsessi, ajakava ja hindamist. Moodustatakse rühmad ning rühmad arutavad, kuidas ja kust koguda infot. 
  • Uuri ja otsi: õppijad uurivad teemat ning vajadusel koguvad juurde infot väljaspool klassiruumi.
  • Kaardista ja analüüsi: rühmad analüüsivad kogutud infot..
  • Loo: rühmad loovad multimeediaesitluse.
  • Esitle: multimeediaesitlusi näidatakse huvilistele.
  • Reflekteeri: õppijad võivad reflekteerida oma tegevust iga etapi lõpus või õpiloo lõpus. Kasutada võib erinevaid refleksioonimudeleid.

Õpiloo näited

siretl11. Ainete lõiming, 5. , 6. ja 8. kl. Koostas Siret Lahemaa (Lauka Põhikool). Loe edasi
ingrid12. Inglise keel, 5. kl. Koostas Ingrid Maadvere (Gustav Adolfi Gümnaasium). Loe edasi
siretp113. Geograafia, 9. kl. Koostas Siret Piir (Sikupilli Keskkool). Loe edasi
siretp124. Keemia, 10. kl. Koostas Siret Piir (Sikupilli Keskkool). Loe edasi
inga15. Eesti keel, 10. kl. Koostas I. Laidna (Gustav Adolfi Gümnaasium). Loe edasi
6. Ajalugu, 5. kl. Loe edasi