DIGIÕPILOOD

Menu

Skip to content
  • Home
  • Õpilood (2019-2020)
    • Eesti keel ja kirjandus
    • Võõrkeeled
      • Inglise keel
      • Saksa keel
      • Vene keel
    • Matemaatika
    • Loodusained
      • Bioloogia ja loodusõpetus
      • Füüsika
      • Geograafia
      • Keemia
    • Sotsiaalained
      • Ajalugu
      • Ühiskonnaõpetus
      • Kodulugu
      • Inimese- ja perekonnaõpetus
    • Kunstiained
      • Kunst
      • Muusika
    • Tehnoloogia
      • Käsitöö
      • Tehnoloogia
    • Kehaline kasvatus
    • Lasteaia- ja klassiõpetajatele
    • Lõimitud
  • Õpilood (2010-2014)
    • Õuesõppe projekt
    • Õppematerjali loomine
    • Mängu loomine
    • Loo jutustamine
    • Ümberpööratud klassiruum
    • Õppematerjali hindamine
    • Online-väitlus
    • Õpetajavaba tund
    • Muna õpetab kana ja kukke
    • Second-hand pildikogu
    • Põgenemistuba
    • Virtuaalne reis
    • Positiivne digitaalne jalajälg
    • Analüüs-süntees
  • Õppekava digipädevuste näited (2016)
    • Keel ja kirjandus
      • Eesti keel – I kooliaste
      • Eesti keel – II kooliaste
      • Eesti keel – III kooliaste
      • Eesti keel – gümnaasium
      • Kirjandus – II kooliaste
      • Kirjandus – III kooliaste
      • Kirjandus – gümnaasium
    • Võõrkeeled
      • Võõrkeeled – I kooliaste
      • Võõrkeeled – II kooliaste
      • Võõrkeeled – III kooliaste
      • Võõrkeeled – gümnaasium
    • Matemaatika
      • Matemaatika – I kooliaste
      • Matemaatika – II kooliaste
      • Matemaatika – III kooliaste
      • Matemaatika – gümnaasium
    • Loodusained
      • Loodusõpetus – I kooliaste
      • Loodusõpetus – II kooliaste
      • Loodusõpetus – III kooliaste
      • Bioloogia – III kooliaste
      • Bioloogia – gümnaasium
      • Geograafia – III kooliaste
      • Geograafia – gümnaasium
      • Füüsika – III kooliaste
      • Füüsika – gümnaasium
      • Keemia – III kooliaste
      • Keemia – gümnaasium
    • Sotsiaalained
      • Ajalugu – II kooliaste
      • Ajalugu – III kooliaste
      • Ajalugu – gümnaasium
      • Inimeseõpetus – I kooliaste
      • Inimeseõpetus – II kooliaste
      • Inimeseõpetus – III kooliaste
      • Inimeseõpetus – gümnaasium
      • Ühiskonnaõpetus – II kooliaste
      • Ühiskonnaõpetus – III kooliaste
      • Ühiskonnaõpetus – gümnaasium
    • Kunstiained
      • Kunst – II kooliaste
      • Kunst – III kooliaste
      • Kunst – gümnaasium
      • Muusika – I kooliaste
      • Muusika – II kooliaste
      • Muusika – III kooliaste
      • Muusika – gümnaasium
    • Tehnoloogia
      • Tööõpetus – I kooliaste
      • Käsitöö ja kodundus – II kooliaste
      • Käsitöö ja kodundus – III kooliaste
      • Tehnoloogiaõpetus – II kooliaste
      • Tehnoloogiaõpetus – III kooliaste
    • Kehaline kasvatus
      • Kehaline kasvatus – I kooliaste
      • Kehaline kasvatus – II kooliaste
      • Kehaline kasvatus – III kooliaste
      • Gümnaasium – kehaline kasvatus
  • Arhiiv
    • iTEC projekti õpilood ainepõhiselt
    • Õpilugude konkurss 2015

Keemia

Info hankimine ja haldamine - virtuaalne tiitrimine

Molview ja jagatud keskkond 

Suhtlemine ja animatsioon 

Triventy 

 

SISUKORD

  • Õpilood (2019-2020)
    • Eesti keel ja kirjandus
    • Võõrkeeled
      • Inglise keel
      • Saksa keel
      • Vene keel
    • Matemaatika
    • Loodusained
      • Bioloogia ja loodusõpetus
      • Füüsika
      • Geograafia
      • Keemia
    • Sotsiaalained
      • Ajalugu
      • Ühiskonnaõpetus
      • Kodulugu
      • Inimese- ja perekonnaõpetus
    • Kunstiained
      • Kunst
      • Muusika
    • Tehnoloogia
      • Käsitöö
      • Tehnoloogia
    • Kehaline kasvatus
    • Lasteaia- ja klassiõpetajatele
    • Lõimitud
  • Esileht
  • Õpilood (2010-2014)
    • Õuesõppe projekt
    • Õppematerjali loomine
    • Mängu loomine
    • Loo jutustamine
    • Ümberpööratud klassiruum
    • Õppematerjali hindamine
    • Online-väitlus
    • Õpetajavaba tund
    • Muna õpetab kana ja kukke
    • Second-hand pildikogu
    • Põgenemistuba
    • Virtuaalne reis
    • Positiivne digitaalne jalajälg
    • Analüüs-süntees
  • Õppekava digipädevuste näited (2016)
    • Keel ja kirjandus
      • Eesti keel – I kooliaste
      • Eesti keel – II kooliaste
      • Eesti keel – III kooliaste
      • Eesti keel – gümnaasium
      • Kirjandus – II kooliaste
      • Kirjandus – III kooliaste
      • Kirjandus – gümnaasium
    • Võõrkeeled
      • Võõrkeeled – I kooliaste
      • Võõrkeeled – II kooliaste
      • Võõrkeeled – III kooliaste
      • Võõrkeeled – gümnaasium
    • Matemaatika
      • Matemaatika – I kooliaste
      • Matemaatika – II kooliaste
      • Matemaatika – III kooliaste
      • Matemaatika – gümnaasium
    • Loodusained
      • Loodusõpetus – I kooliaste
      • Loodusõpetus – II kooliaste
      • Loodusõpetus – III kooliaste
      • Bioloogia – III kooliaste
      • Bioloogia – gümnaasium
      • Geograafia – III kooliaste
      • Geograafia – gümnaasium
      • Füüsika – III kooliaste
      • Füüsika – gümnaasium
      • Keemia – III kooliaste
      • Keemia – gümnaasium
    • Sotsiaalained
      • Ajalugu – II kooliaste
      • Ajalugu – III kooliaste
      • Ajalugu – gümnaasium
      • Inimeseõpetus – I kooliaste
      • Inimeseõpetus – II kooliaste
      • Inimeseõpetus – III kooliaste
      • Inimeseõpetus – gümnaasium
      • Ühiskonnaõpetus – II kooliaste
      • Ühiskonnaõpetus – III kooliaste
      • Ühiskonnaõpetus – gümnaasium
    • Kunstiained
      • Kunst – II kooliaste
      • Kunst – III kooliaste
      • Kunst – gümnaasium
      • Muusika – I kooliaste
      • Muusika – II kooliaste
      • Muusika – III kooliaste
      • Muusika – gümnaasium
    • Tehnoloogia
      • Tööõpetus – I kooliaste
      • Käsitöö ja kodundus – II kooliaste
      • Käsitöö ja kodundus – III kooliaste
      • Tehnoloogiaõpetus – II kooliaste
      • Tehnoloogiaõpetus – III kooliaste
    • Kehaline kasvatus
      • Kehaline kasvatus – I kooliaste
      • Kehaline kasvatus – II kooliaste
      • Kehaline kasvatus – III kooliaste
      • Gümnaasium – kehaline kasvatus
  • Arhiiv
    • iTEC projekti õpilood ainepõhiselt
    • Õpilugude konkurss 2015
HITSA_logo_EST-1-1024x512
Log in
Powered by WordPress