Digihügieen
Teemad: Hügieen ja digihügieen. Hea digihügieeni põhimõtted (varukoopiad, uuendused, efektiivne töökeskkond, turvalisus, eetika).
Eesmärk: Pöörata tähelepanu digihügieenile kui loomulikult tehnoloogia kasutamise osale.
Õpiväljundid:
- Õppija oskab nimetada digihügieeni põhiprintsiipe, tuua paralleel füüsilise hügieeniga ning rakendada seda igapäevaelus.
- Õppija mõistab digihügieeni tähtsust ning seda, kuidas see võib mõjutada tema digitaalset ja füüsilist elu.
- Õppija oskab analüüsida oma digitaalse elu turvalisust ja efektiivsust, ning teha kindlaks, millised aspektid vajavad parandamist.
- Õppija oskab välja töötada strateegiaid digihügieeni parandamiseks, sealhulgas erinevate vahendite ja meetodite valimine.
Materjalid: metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne

Digikoristus
Teemad: Miks digikoristada? Kuidas digikoristada?
Eesmärk: Tutvustada osalistele digikoristuse vajalikkust ning anda selged juhised digikoristuse läbiviimiseks.
Õpiväljundid:
- Õppija mõistab digikoristuse olulisust nii isikliku kui ka organisatsioonilise turvalisuse kontekstis.
- Õppija oskab läbi viia digikoristust, sealhulgas failide, rakenduste ja e-kirjade korrastamist.
- Õppija oskab välja töötada isiklikku digikoristuse strateegia, mis aitab säilitada digitaalset korda ja seeläbi ka turvalisust.
Materjalid: metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne

Süvaveeb, tumeveeb ja VPN
Teemad: Mis on süvaveeb? Mis on tumeveeb ja Tor? Mis on VPN ja kas seda peaks kasutama?
Eesmärgid: Tutvustada osalistele süvaveebi ja tumeveebi mõisteid ja erinevusi. Välja tuua VPN kasutamise võimalused ja vajalikkus.
Õpiväljundid:
- Õppija mõistab, mis on süvaveeb ja tumeveeb ning mille poolest need erinevad.
- Õppija saab aru süvaveebi ja tumeveebi olemusest, nende kasutusaladest ning kasutusega seotud võimalikest ohtudest.
- Õppija oskavad välja tuua võimalikke situatsioone, kus VPN-i kasutamine on vajalik ning VPN-i kasutamisega seotud võimalikke ohte.
- Õppija teab, kuidas pääseda tumeveebi.
Materjalid: metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne
