Autor Piret Seepa
Eesmärk: tutvustada sisuloome võimalusi õppetöös, keskkondi ja nende kasutamist ning probleemide ennetamise võimalusi.
Sihtrühm: õpetajad
Vajalikud eelteadmised: interneti kasutamise oskus.
Õpiväljundid
Õpiobjekti läbinud õppija
- teab sisuloomega seotud mõisteid, mis on sisuloome;
- teab tuntumaid sisuloome keskkondi;
- mõistab, milliste ohtudega sisuloome keskkondades kokku puutub;
- oskab kasutada erinevaid võimalusi ja meetodeid sisuloome probleemide ennetamiseks;
- oskab toetada oma õppijaid probleemide ennetamiseks.
Õpijuhis
Õppematerjal on mõeldud iseseisvaks läbimiseks, selle maht on 1,3 akadeemilist tundi (60 minutit). Materjal algab sissejuhatava osaga, milles tutvustatakse teemaga seotud mõisteid. Seejärel keskendutakse lähemalt tuntumate sisuloome keskkondadega, nende positiivse ja negatiivse poolega. Iga moodul sisaldab lisaks teema lähemale käsitlusele ka enesekontrolliteste ja viiteid lisamaterjalidele.
Õppematerjal koosneb järgmistest moodulitest:
- Sisuloome mõiste
- Sisuloome õppetegevuses ja sisuloome pädevused
- Tuntumad sisuloome keskkonnad ja nende võimalused
- Sisuloome keskkondade probleemid ja võimalused nende ennetamiseks
Õpiobjekti valmimise aeg: september- oktoober 2019
Järgmine: Sisuloome mõiste
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Õpiobjektide loomist projekti „Targalt internetis“ raames kaasrahastab 50% ulatuses Euroopa Komisjoni Euroopa Ühendamise Rahastu.