Sotsiaalmeedia
Teemad: Sotsiaalmeedia struktuur, keskkonnad, funktsionaalsused ja võimalused ning kasutamine tunnis.
Eesmärgid: Anda ülevaade sotsiaalmeedia stuktuurist ja erinevatest populaarsematest sotsiaalmeedia keskkondadest. Välja selgitada võimalused sotsiaalmeedia kasutamiseks tunni osana.
Õpiväljundid:
- Õppija mõistab sotisaalmeedia olemust.
- Õppija saab aru, kuidas sotsiaalmeedia võib mõjutada selle kasutaja identiteeti, suhteid ja mainet.
- Õppija oskab analüüsida sotsiaalmeedia mõju individuaalsele ja kollektiivsele käitumisele.
- Õppija oskab välja pakkuda võimalusi sotsiaalmeedia integreerimist hariduslikus kontekstis.
- Õppija on võimeline tegema informeerituid otsuseid selle kohta, millist sotsiaalmeedia platvormi millisel eesmärgil kasutada.
Materjalid: metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne

Sotsiaalmeedia petuskeemid
Teemad: Levinud petuskeemid sotsiaalmeedias ja turvaliselt käitumine
Eesmärk: Anda sotsiaalmeedia kasutajatele parem ülevaade erinevatest sotsiaalmeedia petuskeemidest ja viisidest nendest hoiduda.
Õpiväljundid:
- Õppija tunneb ära erinevaid tüüpe sotsiaalmeedia petuskeeme ja mõistab nende ohtusid.
- Õppija oskab analüüsida erinevaid sotsiaalmeedia postitusi ja sõnumeid, et tuvastada võimalikke petuskeeme.
- Õppija teab, milliseid turvaliselt käitumise põhimõtteid rakendada, et minimeerida petuskeemide ohvriks langemise ohtu.
Materjalid: metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne

Valeinfo
Teemad: Andmepüük, valeuudis, spämm, infomanipulatsioon ja info kriitiline hindamine
Eesmärk: Tõsta õpetajate ja õppijate teadlikkust veebis levivate valeuudiste, andmepüügi katsete ja rämpsposti kohta ning pakkuda juhiseid nende märkamiseks.
Õpiväljundid:
- Õppija teab mõistete andmepüük, valeuudis, spämm, infomanipulatsioon tähendust.
- Õppija mõistab internetist leitud info kriitilise hindamise vajalikkust.
- Õppija oskab hinnata uudise usaldusväärsust ning leiab vajaduse korral sama teema kohta alternatiivset vaatenurka esindavaid allikaid.
Materjalid: metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne
