Autor: Piret Seepa
Eesmärk: Tutvustada sisuloome võimalusi õppetöös, keskkondi ja nende kasutamist ning probleemide ennetamise võimalusi.
Sihtrühm: Õpetajad
Vajalikud eelteadmised: Interneti kasutamise oskus
Õpiväljundid:
- Õppija teab sisuloomega seotud mõisteid ja mis on sisuloome.
- Õppija teab tuntumaid sisuloome keskkondi.
- Õppija mõistab, milliste ohtudega sisuloome keskkondades kokku puutub.
- Õppija oskab kasutada erinevaid võimalusi ja meetodeid sisuloome probleemide ennetamiseks.
- Õppija oskab toetada oma õppijaid probleemide ennetamiseks.
Õpijuhis
Õppematerjal on mõeldud iseseisvaks läbimiseks, selle maht on 1,3 akadeemilist tundi (60 minutit). Materjal algab sissejuhatava osaga, milles tutvustatakse teemaga seotud mõisteid. Seejärel keskendutakse lähemalt tuntumate sisuloome keskkondadega, nende positiivse ja negatiivse poolega. Iga moodul sisaldab lisaks teema lähemale käsitlusele ka enesekontrolliteste ja viiteid lisamaterjalidele.
Õppematerjal koosneb järgmistest moodulitest:
- Sisuloome mõiste
- Sisuloome õppetegevuses ja sisuloome pädevused
- Tuntumad sisuloome keskkonnad ja nende võimalused
- Sisuloome keskkondade probleemid ja võimalused nende ennetamiseks
Õpiobjekti valmimise aeg: september- oktoober 2019
Materjalide sisu on litsentseeritud Creative Comons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 rahvusvahelise litsentsiga.
Õpiobjektide loomist projekti „Targalt internetis“ raames kaasrahastab 50% ulatuses Euroopa Komisjoni Euroopa Ühendamise Rahastu.


Järgmine: Sisuloome mõiste