Paroolid
Teemad: Paroolide kasutamise ohud ja ohutus, turvalise parooli tunnused ning kasutajakontode kaitse.
Eesmärk: Anda ülevaade paroolide kasutamise ohtudest ning välja tuua turvalisust tõstvad käitumismustrid.
Õpiväljundid:
- Õppija mõistab paroolide olemust ja nende rolli turvalisuse tagamisel.
- Õppija oskab eristada nõrku ja tugevaid paroole ning mõistab nõrkade paroolidega seotud riske.
- Õppija oskab luua tugevaid ja keerulisi paroole.
- Õppija mõistab paroolihaldurite kasulikkust tugevate, unikaalsete paroolide haldamisel.
- Õppija oskab kasutada tööriistu oma e-posti või muude kontode andmelekete kontrollimiseks.
Materjalid: metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne

Kaheastmeline autentimine
Teemad: Mis on autentimine? Parooliga autentimise ohud ja nõrkused. Olulised kontod ja kaheastmeline autentimine.
Eesmärk: Suunata õpeajaid kasutusele võtma kaheastmelist autentimist oma olulistel kontodel.
Õpiväljundid:
- Õppija teab, mis on autentimine ja oskab loetleda erinevaid autentimisviise.
- Õppija teab parooliga autentimise ohte ja nõrkusi.
- Õppija teab milliste kontode puhul on oluline kasutada kaheastmelist autentimist.
- Õppija koostab plaani oma oluliste kontode turvalisuse tõstmiseks ja säilitamiseks.
Materjalid: metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne

Paroolihaldurid
Teemad: Paroolihalduri funktsionaalsuste tutvustus, brauseripõhine paroolihaldus ja paroolihaldusteenused.
Eesmärk: Anda ülevaade paroolihalduri vajadusest ja funktsionaalsustest.
Õpiväljundid:
- Õppija mõistab paroolihaldurite vajalikkust ja olulisust.
- Õppija oskab nimetada brauseripõhiste ja eraldiseisvate paroolihaldusteenuste eeliseid ja puudusi.
- Õppija oskab kasutada Google Chrome ja Bitwarden paroolihaldureid.
- Õppija teeb kindlaks, millised on tema vajadused paroolide haldamisel ja kuidas paroolihaldurid neid vajadusi rahuldavad.
- Õppija mõistavab paroolihalduri kasutamisega seotud võimalikke ohte.
Materjalid: metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne

Autentimise mõisted
Teemad: Autentimine, autoriseerimine, identifitseerimine, identiteet, isikusamasus, kasutajakonto ja sisselogimine.
Eesmärk: Tõsta õppija teadmisi autentimisel kasutatavatest mõistetest.
Õpiväljundid:
- Õppija teab ja oskab kasutada igapäevategevuste kirjeldustes järgmisi mõisteid: autentimine, autoriseerimine, identifitseerimine, identiteet, isikusamasus, kasutajakonto ja sisselogimine.
Materjalid: metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne
