3. Paroolid ja lukud digiseadmetel
Teemad | Turvalise parooli tunnused ja loomine Parooli salvestamine (veebis). Paroolihaldur. Ekraanilukk – mis see on? Millal seda kasutada? (harjumuse kujundamine) Ekraanilukud erinevates digiseadmetes |
Eesmärgid | Õppija teab, kuidas luua turvalist parooli ning seadistada oma digiseadmele kasutaja autentimiseks ning turvalisuse tagamiseks paroole. Õppija oskab seadistada oma digiseadmetele ekraanilukku. Õppija teadvustab enda ja kolleegide turvakäitumist enda organisatsioonis. |
Materjalid | metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne |
4. Viirusetõrje programmid ja äpid
Teemad | Olulised mõisted Viirusetõrje programmi alla laadimine ja seadme skanneerimine |
Eesmärgid | Anda ülevaade olulisematest mõistetest, mis seotud viiruste ja nendest hoidumisega. Sooritada praktiline ülesanne oma isikliku nutiseadmega, viirusetõrje programmi alla laadimisega ja seadme skanneerimisega. |
Materjalid | metoodiline materjal koolitajale ja koolitaja ettekanne |
18. Interaktiivne tahvel lasteaias
Teemad | Interaktiivse tahvli olemus ja tehnoloogiad, tarkvara ja funktsioonid, seadistamine ja kalibreerimine Tahvli kasutaja ABC õpetajale ja lapsele Interaktiivne tahvel lasteaia õppeprotsessis- meetodid ja veebikeskkonnad Positiivse veebisisu kriteeriumite kontroll-loend |
Eesmärgid | Õppija teab, millest alustada tööd interaktiivse tahvliga ning oskab leida abi esmaste probleemide tekkimisel. Õppija teab, millele pöörata tähelepanu õppetegevuse ettevalmistamisel ja läbiviimisel. Koolitusel osaleja teab mõnda meetodit ja veebikeskkonda, mida kasutada õppetöös lastega. |
Materjalid | metoodiline juhend koolitajale ja koolitaja ettekanne |
19. Rakendused seadmetes ja veebis
Teemad | Rakendused nutiseadmetes (Android, iOS), nende allalaadimine ja uuendamine Veebirakendused |
Eesmärgid | Õppija teab, kuidas rakendusi turvaliselt nutiseadmesse alla laadida. Õppija teab, kuidas rakendusi värskendada. Õppija teab, kuidas rakendusi kustutada. Õppija teab, kuidas rakendustele erinevaid lubasid anda ja muuta. |
Materjalid | metoodiline juhend koolitajale ja koolitaja ettekanne |